moa karlsson ♥

Alla inlägg under oktober 2012

Av moa karlsson - 16 oktober 2012 11:42

i fredags började vi kvällen med att äta pizza nere på stan - jättemysigt faktiskt! sen gick vi ner till tivolit och åkte massa karuseller, men kvällen slutade inte precis som den skulle. slutade med att emma k fick åka ambulans hem, så jag kom hem till henne lite senare och sov där. men allt ordnade sig, och på lördagen var vi nere på stan hela dagen med våra kära vänner och åt godis, åkte karuseller, köpte skal (köpte ett louis vuitton skal, två rihanna skal och ett one direction skal!), åt god mat osv. sen sov alla vi hemma hos wilma, och vi hade så grymt roligt! bästa kvällen på länge. och på söndagen hann vi inte göra så mycket eftersom alla var så trötta. åt lunch, fikade på café george's och åkte några karuseller. måste bara säga att helgen har varit så grymt rolig. bästa helgen på väldigt länge. gjorde ett vacker kollage också haha.


 

 

.... och nu ligger jag hemma i sängen och är sjuk. kollar på gossip girl och väntar på att mamma ska komma med glass hehe. aja, ni får ha det så bra. puss!


Av moa karlsson - 12 oktober 2012 16:13

jaaa, äntligen fredag! har taggat hela veckan inför helgen haha. varför? jo, strängnäsmarknaden är hääär! haha så jävla g. aja. vid halv sex möts vi och äter middag och sen går vi ner och åker karuseller hihi. resten av helgen ska jag också spendera med mina bruds. ska bli så grymt kul! livet äger just nu haha

 

tycker den sista bilden är rätt charmig faktiskt. haha fast näää. aja vi hörs sen nån gång, puss!

Av moa karlsson - 12 oktober 2012 08:19

sitter och kollar på tv nu och väntar på att skolan ska börja. har gympa första lektionen och är iiiiinte taggad. nej, vi hörs sen eller nåt. bjuder på världens dåligaste bild också haha. puss!

Av moa karlsson - 11 oktober 2012 21:44

tjolahoppsan! haha, har inte orkat uppdatera nu i veckan för jag har haft alldeles för fullt upp med läxor och prov. men idag har jag äntligen fått ta det lite lugnt, har haft det sjukt stressigt nu med gymnastiken, skolan, vänner och allting. så idag fyllde min älskade lillasyster tilda 8 år, och jag har bara varit hemma och latat mig och myst med henne! imorgon är det tivoli i strängnäs och självklart ska jag ut med mina älskade bratz (haha). så vi 18-tiden möter vi upp några killar från klassen och äter pizza (yeeey!) och sen går vi ner och kollar lite och kanske åker lite karuseller haha, älskar tivolin! 

nu ska jag mysa ner mig i sängen och kolla gossip girl! vi höööörs, puss!

 

haha kan man bli snyggare och seriösare eller? knappast.. 



Av moa karlsson - 8 oktober 2012 09:13

godmorgon! börjar halv elva idag, så grymt skönt! har precis fixat mig lite, och nu ska jag kolla på gossip girl och äta frukost. vi hörs senare, puss!

Av moa karlsson - 7 oktober 2012 22:46

godnatt!

Av moa karlsson - 7 oktober 2012 19:17

hejsvejs! 

nu var det typ miljarder år sen jag bloggade sist, och tänkte att jag kanske skulle börja med det igen. nu den senaste tiden har jag gjort så mycket roliga saker att jag faktiskt har börjat sakna att skriva av mig här på bloggen om lyckan, ilskan, sorgen osv. eller så kanske jag börjar blogga lite då och då, vad tycker ni? 


verry bjutifåll pic haha.


aja, i helgen har jag, wilma och jack haft superkul. dom var hemma hos mig för att fira min lillasyster med resten av min släkt och vi gjorde lite allt möjligt. nu sitter jag och myser i soffan, pluggar lite och kollar på williams lista. så sjukt bra serie haha, älskar william. han är grym! aja, i helgen är det marknad och jag taggar till tusen! haha strängnäs-marknaden låter jätte G men det är grymt kul faktiskt! skippar t.o.m gymnastiken på fredag för att gå ut med mina frääääänds. jaja, vi får som sagt se hur det blir med bloggningen! nu ska jag fortsätta plugga och sen kolla fiiiilm. puss!

Presentation


Hej! Jag heter Moa Karlsson och är en 13-årig tjej från Strängnäs. Jag bloggar om vad jag gör på dagarna, musik, gymnastik, Rihanna och massa annat. Hoppas ni gillar bloggen! Släng gärna in en liten kommentar också. Puss!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

hur vill ni att mina inlägg ska vara?
 korta med mycket bilder.
 långa med mycket bilder.
 korta med få bilder.
 långa med få bilder.
 spelar ingen roll/bryr mig inte.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

Gästboken

                                                                          


Ovido - Quiz & Flashcards