moa karlsson ♥

Alla inlägg under december 2011

Av moa karlsson - 31 december 2011 23:12

hej bloggen! 

nu har jag lagt upp den nya headern! hoppas ni gillar den, men kommentera gärna vad ni tycker om den osv..! :)

aja, nu är det bara liksom några minuter kvar tills 2012.. :o är fett rädd att jorden ska gå under.. hahah alltid jag.

men gott nytt år på er, bilder kommer nog imorgon.. ifall jag tar några. hehe :d<3

puss&kram♥

 

Av moa karlsson - 31 december 2011 13:23

hej bloggen! 

ja, nu var dagen här. sista dagen av år 2011. det har varit ett bra år, i alla fall för mig! nu kommer ni få se lite bilder från minnen av 2011, som jag aldrig kommer att glömma! enjoy ♥


VI I FEMMAN 20 JANUARI 2011 ♥

 

RIKSMÄSTERSKAPET 1-3 APRIL 2011 ♥

 

DAGEN MED EMMA, 8 APRIL 2011 ♥

 

BÄSTA DAGEN MED ISABELLA & CHARLOTTA, 24 maj 2011 ♥  

DAGARNA PÅ STRANDBADET, MED FOLKET! JULI 2011 ♥  

LINGVALLEN MED TRUPPEN! JULI 2011 ♥

 

DANMARK JULI 2011 ♥

 

SHOPPING MED WILMA I STOCKHOLM 2 NOVEMBER 2011 ♥  

DÅ RIHANNA-KONSERTEN BLEV INSTÄLLD.. 2 NOVEMBER 2011 :/

 

LONDON MED BÄSTASTE WILMA, 1 DECEMBER 2011!♥ - OSLAGBART

 

 

 

ja, det var lite bilder från mitt år. puss&kram på er! ♥

 

Av moa karlsson - 30 december 2011 20:55

hej bloggen!

nu har jag bestämt att den nya headern kommer upp imorgon! som en liten nyårspresent.. (a

aja, nu är jag ensam hemma & har nyss tittat på jersey shore och ätit kladdkaka! förresten fick två försenade julklappar idag av tisa, min gudmor i göteborg. jag fick en jättefin svart tröja med guldiga pärlor på från gina tricot, och så fick jag en jacka från H&M. men ska nog byta jackan, för den var inte riktigt min stil.. :/ liksom hellre att jag byter den, så att jag får något jag vill ha än att aldrig använda den! :)

fick också en för tidig födelsedagspresent av jesse, för imorgon åker han till typ sydafrika så han kommer vara borta på min födelsedag.. D: men fick 300kr & två trisslotter.. hehe. 

här kommer en.. ja.. "fin" bild på mig.

 

nej, nu ska jag titta på the last song! puss&kram ♥

 

Av moa karlsson - 30 december 2011 15:26

hej bloggen! 

jag skrev inte något inlägg igår, eftersom jag hade så grymt tråkigt. så jag låg mest & tittade på tv och ja, slappade.

men nu sitter jag och lyssnar på "rihanna - farewell", superbraaa! hörde förresten att rihanna's nya singel ska bli "where have you been"! jippieee, hihi den är jättebra! 

ja, idag har jag väl inte gjort så jättemycket. jag pratade med wilma i telefon i typ 1 timma & 30 minuter.. haha, jag vet. jag har inget liv. xd jag har också städat mitt rum och såå.. förresten, jag blev typ skiträdd.. haha någon har hackat min väns facebook-konto?! omg, blev skiträdd.. haha han/hon skrev till mig typ "gonna change clothes.. wanna see? ;)" HAHHA, ja bah "wtf?! x'd" hhaahhaha.. omg.

men aja, tänkte lägga upp den nya headern till nyår! så man får lite nytt på bloggen i alla fall.

förresten, min statistik börjar sjunka rejält sen min bloggpaus.. kom igen nudå! KOMMENTERA & SPRID! ♥

puss & kram!

 


Av moa karlsson - 28 december 2011 21:08

hej bloggen! 

ja, rubriken talar. nu tänkte jag faktiskt börja blogga lite igen! nu är det ju jullov och allting så nu borde jag ju hinna..

på julafton hade jag faktiskt ganska kul. fick inte så mycket som jag brukar få, efter som jag var på rihanna's konsert i london & det blev ju ganska dyrt, haha.. men fick ändå lite roliga grejer! jag fick rihanna's nya skiva talk that talk - deluxe versionen. och det var ju den bästa presenten såklart! sen så fick jag ett smyckeskrin, massa hårgrejer, presentkort, nagellack, stereo, kläder osv..

igår var jag & isabella på tuna busland, hahah. men det var med hennes lillasyster så ah ;) haha, men ganska kul var det ju! 

idag var jag, isabella och jesse (min morbror) på vattenpalatset i eskilstuna & det var fan skitkul!

och nu sitter jag här och gör ingenting.. ska kanske slänga upp en ny header till bloggen lite senare. har en som är klar här, men är inte riktigt säker på ifall jag tycker om den. den kommer nog i alla fall upp den här veckan.

har i alla fall lagt in en film från rihanna-konserten på youtube! här är den:

mobba inte mitt namn "RihannaSwe".. HAHA.

puss&kram! ♥

 


Av moa karlsson - 23 december 2011 22:15

hejhej!  

tyckte det var lite dags att lägga upp ett inlägg här på bloggen. ganska mycket har ju hänt, så det känns som om jag har lite press på mig att blogga, haha.

i onsdags hade vi skolavslutning, och det var sådär kul. blev ganska missnöjd av hur jag såg ut, men det kanske inte spelar så stor roll.. men det var väl som alla andra skolavslutningar; man går i kyrkan, prästen drar sina "roliga" skämt, rektorn pratar, elever sjunger osv. efter skolavslutningen så sov jag över med emma, och vi hade jätteroligt! sen så skulle jag och emma gå ner på stan dagen efter och titta på julkläder. lite sent ute, men ah.. xd och vi hittade ingenting, så vi sov över igen! och idag tog vi tåget till eskilstuna och shoppade lite kläder till julafton! hihi, det var kul & jag blev nöjd över det jag köpte. kommer bilder på det jag ska ha på mig någon gång efter jul.

imorgon är det ju julafton, och jag & min familj ska till jack (mim kusin i eskilstuna) och där ska vi sova över och fira jul, och ah. men faktiskt längtar jag inte så jättemycket till julen. känns som om det är typ en helt vanlig dag, fast.. känslan kommer nog imorgon! ;)

jag på skolavslutningen..

  

förresten, rihanna's nya musikvideo till "you da one" har kommit ut nu! och är sjukt glad för den är grymt bra! 

hoppas verkligen att jag får rihanna's nya skiva "talk that talk" i julklapp. men om jag inte får den så beställer jag hem den själv! ^^

god jul på er, om jag inte hinner blogga imorgon! 

älskar er mina kära bloggläsare, för att ni håller min blogg vid liv! ni kanske inte är många, men ni är väldigt älskade! tack! ♥

puss&kram

  



Av moa karlsson - 13 december 2011 21:45

hej bloggen!

omg, förlåt för att jag inte har bloggat på ungefär 2 veckor.. det har varit så mycket med skolan, och sen så har jag faktiskt inte orkat. kanske tar en bloggpaus, så om jag plötsligt slutar blogga vet ni varför..

ah, men som jag kanske sagt innan.. jag är verkligen inte bra på att hålla vad jag lovar, haha! jaja, här kommer bilder frånn london.. typ två veckor försent, men skitsamma!

 

    

vårt hotell.. hahah  

 

       

 

 

 

 

              

  

lyckliga? JAAA!

 

omg, rihanna var sjukt bra..! haha, började gråta när hon kom ut på scenen.. :$ kanske lägger upp nån film sen! (;

jaja, godnatt! ♥

puss&kram  

Av moa karlsson - 6 december 2011 14:29

hej bloggen! :)testar att mobilblogga nu för skojs skull.. jaja idag lovar jag att jag ska slänga ut ett inlägg om london! har varit sjuk nu ett tag, så har inte hunnit faktiskt.. puss&kram

Presentation


Hej! Jag heter Moa Karlsson och är en 13-årig tjej från Strängnäs. Jag bloggar om vad jag gör på dagarna, musik, gymnastik, Rihanna och massa annat. Hoppas ni gillar bloggen! Släng gärna in en liten kommentar också. Puss!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

hur vill ni att mina inlägg ska vara?
 korta med mycket bilder.
 långa med mycket bilder.
 korta med få bilder.
 långa med få bilder.
 spelar ingen roll/bryr mig inte.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

Gästboken

                                                                          


Ovido - Quiz & Flashcards