moa karlsson ♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av moa karlsson - 29 oktober 2011 12:27

hej 

nu är jag grymt jävla taggad till både tävlingen imorgon och rihanna konserten på onsdag!

fan vad kul det ska bli! ♥

 

 


Av moa karlsson - 29 oktober 2011 00:34

hejhej bloggen 

idag har det varit en sjukt lång och jobbig dag. har varit trött som....... hela dagen. usch..

men nu är det ju i alla fall höstlov & det känns helt awesome :D känner verkligen för att vara ledig ett tag nu..

i helgen är det tävling i katrineholm, så idag har man tränat HÅRT. men har varit jättetrött så har knappt orkat.

förresten, sa jag att vi vann två guldmedaljer på tävlingen i södertälje? =D

vi vann en guldmedalj i tumbling, och en i fristående. hehe, nu är man stolt! (a)

men i alla fall, nu har min telefon kommit tillbaka från lagningen. och det känns jätteskönt, äntligen kan jag smsaaaaa det har jag längtat efter i typ några veckor nu xd<3

men ja, jag kanske uppdaterar lite imorrn men nu ska jag sova (;


p.s nu är det bara ca 4 dagar kvar till rihanna konserten! IIIIH, jag längtar sjukt mycket! :'D

 

Av moa karlsson - 26 oktober 2011 20:10

ååh, nu är det bara några dagar kvar tills rihanna konserten den 2 november!   

är så grymt taggad alltså..!

rihanna - we found love ♥

puss&kram!

 


Av moa karlsson - 21 oktober 2011 23:36

hej (:

idag har jag varit med emma , och sen var vi på gympa. på gympan typ tränade vi till södertälyeah cupen som är på söndag. vi ska tävla i as svåra varv, och jag är SKITNERVÖS.. i fristående ska vi liksom tävla i hjulning-bomflickis själva. på golv.

efter gympan , har jag typ inte gjort nånting. sitter här hemma och typ moffar chips och tittar på tv xd

aja, puss&kram

 

Av moa karlsson - 14 oktober 2011 09:53

today's the day!

idag klockan halv 12 åker jag och truppen till malmö, för att imorgon och förhoppningsvis på söndag också tävla!

i'm sooooooooooooo excited :D

så, nu sitter jag här med stora packningen i soffan, och väntar!

jag är så grymt taggad! men vi kommer åka tåg i FEM TIMMAR.

så bloggen kommer stå helt still nu över helgen, eftersom att min mobil är trasig.

men förhoppningsvis så slänger jag väl upp några bilder från det lite senare!



morgontrött? - ja!

  

puss&kram!

 

Av moa karlsson - 11 oktober 2011 19:04

hej bloggen! 

ooopsi! har inte uppdaterat på typ en vecka... hehehe (a)

men jag har haft fullt upp. det har varit marknad i strängnäs, skola, och mycket fokusering på gympan. för på fredag åker jag till malmö för att delta i rikscupen!

längtar jättemycket. nu sitter jag här helt själv, och lyssnar på musik xd

idag fyller min lillasyster tilda 7 år! GRATTIS ♥ loveu!

  

lillebror hampus och söta mellansyster tilda!

puss&kram

 

Presentation


Hej! Jag heter Moa Karlsson och är en 13-årig tjej från Strängnäs. Jag bloggar om vad jag gör på dagarna, musik, gymnastik, Rihanna och massa annat. Hoppas ni gillar bloggen! Släng gärna in en liten kommentar också. Puss!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

hur vill ni att mina inlägg ska vara?
 korta med mycket bilder.
 långa med mycket bilder.
 korta med få bilder.
 långa med få bilder.
 spelar ingen roll/bryr mig inte.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

Gästboken

                                                                          


Ovido - Quiz & Flashcards