moa karlsson ♥

Alla inlägg under mars 2012

Av moa karlsson - 23 mars 2012 21:38

hej!

har haft en jätterolig dag med bästa isabella! hon kom till mig så småningom och då bakade vi kladdkaka hehehe standard, vi vet. och sen blev vi jätte mätta så då cyklade vi ner till stan och jag köpte tights till tävlingen imorrn. sen köpte vi glass också hihi. det har varit jättesoligt idag, så vi tyckte att det passade lite!

sen drog vi ner till strandbadet och tittade lite, och sen drog vi till gympan. jag kunde inte vara med så jättemycket pga min handled men jag ska iallafall vara med imorgon. men vi får se hur det går..

men efter gympan så var jag ute ett tag med isabella & några andra och cyklade osv.

men jag är grymt trött nu, så jag orkar inte blogga mera. bjuder på en lite söt bild. puss&kram♥'

 

 

Av moa karlsson - 23 mars 2012 11:46

hej bloggen!

förlåt för skitdålig uppdatering igår och iförrigår osv. men igår mådde jag lite illa i skolan, så jag gick hem. men nu mår jag hur bra som helst, och jag var i skolan idag! men vi fick sluta 10:20 idag för träslöjden blev inställd idag. och jag går ju på träslöjd så ah. ååh, fett glad jag blev! men sitter och väntar på isabella för hon har syslöjd så hon är typ fortfarande i skolan. men hon kommer väl när hon kommer hihi.

förresten, rihanna & drake's låt "take care" ska släppas idag!! ååååh, shit vad jag längtar. och nu håller rihanna på och spelar in videon till "princess of china". längtar jättemycket tills videorna kommer ut.

men jag bjuder väl på en liten bild på mig från igår!

sen ska vi dra ner till gympan, men det är kanske inte säkert att jag ska tävla imorgon.. har sjukt ont i min handled, så jag kanske bara kan vara med på trampett-varven. men vi får se hur det går ikväll. ifall det inte gör lika ont kanske jag kan vara med imorrn.

bloggar mer ikväll! puss&kram♥

 

Av moa karlsson - 21 mars 2012 16:01

tja bloggen!

träningen idag börjar ju klockan 18, och slutar klockan 20 så det är inte alls säkert att jag kommer kunna blogga när jag kommer hem så jag gör det nu hihi. måste plugga på franska glosorna också, och lite annat tyvärr.

men i alla falll, dagen har varit rätt bra! älskar vädret. nu är det sol igen och jag är typ ganska lycklig haha. och pappa sa att vi kanske skulle ta upp studsmattan i helgen. åååh, happy face!

men idag har jag inte gjort nåt speciellt. har bara varit hemma och gjort ingenting. är skitnervös tills på lördag för då är det tävling och jag ska tävla i fristående. kan ju som sagt inte hjulning bomflickis än, och nu är det bara 2 träningar kvar, och sen är det tävling. fan, hoppas jag klarar det.

aja, bjuder på en gammal bild på mig för jag ser förjävlig ut idag. puss&kram♥

 

 

Av moa karlsson - 20 mars 2012 20:37

hej!

wow, det tog mycket snabbare än vad jag trodde att göra en ny header till bloggen! blev rätt nöjd, eller ja. jag tycker den blev bättre än den förra iallafall! kände att jag hade tröttnat på det blåa/turkosa temat. så den här gången fick det bli lite rosa! kommentera gärna vad ni tycker om den. blir jätteglad då!

förresten, har glömt att göra "veckans vill ha"! så den kommer nu.


dom här två ursöta topparna från monki!

 

tycker dom är sjukt snygga och söta, och på den toppen där det står "LO" så står det "VE" på ryggen. så det blir liksom "love". sjukt gulligt! vill ha, vill ha, vill ha!!!!! får ta och samla på mig lite pengar och dra till eskilstuna för dom här två ska bli mina nu! måste bara ha dom.

men ja, nu ska jag duscha och sen göra nånting. puss&kram♥

 

Av moa karlsson - 20 mars 2012 20:07

hejjjjjjj!

bakade äppelpaj idag hehe. den blev sjukt god i alla fall, men nu är jag proppmätt! sitter och kollar runt på andras bloggar och lyssnar på musik. men funderar på ifall jag ska börja göra en ny design. om ni har tur så kanske den kommer upp ikväll ifall jag inte är för lat! har inte börjat på någon än, men kanske ska göra en snart!

har liksom börjat tröttna på min nuvarande jättemycket. vill ha något mera "vårigare" och nyare! jaja, vi får se hur det blir med det! förresten, jag fördrev tiden lite idag med att locka håret.

 

men nu ska jag börja jobba lite på det där med designen. hmmm..

puss&kram!♥

 

Av moa karlsson - 20 mars 2012 17:06

hejhejhej! 
har lockat håret idag, hihihi. hade ingenting annat att göra i alla fall, så ah.

men nu ska jag baka! bjuder på bilder lite senare, har satt upp håret för tillfället.

 

puss&kram♥

 

Av moa karlsson - 20 mars 2012 14:56

tjaaaaaa bloggen!

hann inte blogga igår för jag hann inte! var tvungen att råplugga för idag hade vi nationella prov i matte nere på stan. var sjukt nervös, haha. men det gick bra i alla fall! lite småläskigt sådär, för vi fick sitta i en skitstor hall på typ en läktare och så var det massa flaggor typ överallt.. jag vet att jag är sämst på att förklara grejer, men skitsamma.

efter provet drog jag, alexsandra, emma & emma till pizzerian och lunchade hihi. grymt gott, äter typ aldrig pizza längre haha? men det var sjukt gott iallafall.

och justja, den andra emma ville inte vara med på bild så ni får nöja er med en bild på alexs & emma!

 

hahah, emma förlåt för bilden men jag tyckte den var sjukt sööööt!

men annars har skoldagen varit ganska okej, förutom att det typ började snöa och regna, och jag hatar när det inte är sol. blir så deprimerad när det är grått och fuuuult. usch!

aja, nu har jag varit hemma ett tag och bara tagit det lugnt och lyssnat lite på musik osv. har inte planerat någonting för idag. ska nog bara ta det lugnt! min lillasyster är magsjuk så jag kan inte vara med några kompisar idag. fuck. men bloggar mera ikväll! puss&kram♥

 

Av moa karlsson - 18 mars 2012 22:16

hej bloggen!

gooooosh, förlåt för att jag inte har bloggat nånting alls under helgen men har haft så himla fullt upp! i lördags var jag ju som sagt i eskilstuna och tränade med USM-laget. det gick ganska bra, fast jag är ju ingenting om man jämför med dom andra. fast dom har ju tränat mycket längre, jag får väl hoppas att jag kommer ifatt snart! men iallafall, jag försökte köra tzucka. det gick inge bra alls. jag tog tag i benen men släppte dom i luften så jag typ landade på nacken och sträckte till lite i ryggen.. det gjorde ganska ont, men nu mår jag bättre i alla fall! åååh, blev så himla besviken på mig själv! känns som om jag aldrig kommer kunna köra tzucka...

jaja, efter att jag hade tränat åkte jag med mamma och mina syskon till min kusin som också bor i eskilstuna. vi var där tills ganska sent på kvällen, och när jag kom hem var jag så trött så jag hann inte blogga, hehe.

men idag har jag varit i eskilstuna med mamma och min lillebror och köpt gympaskor till mig. köpte också lite grejer till fotbollen eftersom att uteträningen nog snart kommer börja. och justja, jag köpte rihanna's nya parfym "rebelle" också! den luktar sjukt gott, och jag blev jätteglad över att den fanns där. men fick köpa den för mina egna pengar, men det var det värt tycker jag! så nu har jag båda parfymerna. jättenöjd!

 

 

 

både reb'l fleur & rebelle är verkligen värda att köpa! finns lite överallt, och dom luktar jättegott.

men nu är jag jättetrött, så jag ska faktiskt börja gå och göra iordning mig för att gå och sova. har fortfarande jätte mycket träningsvärk i kroppen efter träningen igår..

men jaja, puss&kram!♥

 

Presentation


Hej! Jag heter Moa Karlsson och är en 13-årig tjej från Strängnäs. Jag bloggar om vad jag gör på dagarna, musik, gymnastik, Rihanna och massa annat. Hoppas ni gillar bloggen! Släng gärna in en liten kommentar också. Puss!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

hur vill ni att mina inlägg ska vara?
 korta med mycket bilder.
 långa med mycket bilder.
 korta med få bilder.
 långa med få bilder.
 spelar ingen roll/bryr mig inte.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

Gästboken

                                                                          


Ovido - Quiz & Flashcards