moa karlsson ♥

Alla inlägg under maj 2012

Av moa karlsson - 31 maj 2012 21:54

euw bilden kanske inte var den snyggaste, men diggar glittret fett hårt!

har precis blivit klar med svenska-inlämningen och känner mig rätt glad. shit vad skönt, nu är jag klar med allt som har med skolan att göra! nu kan jag bara tare lugnt imorgon (som är den sista "jobb" dagen). är lite deprimerad (haha) ändå eftersom jag missade jersey shore.. haha, nej sånt får man leva med ibland. aja, är sjukligt trött nu så ska ta och sova.. puss, kram & godnatt ♥

Av moa karlsson - 31 maj 2012 19:05

hejsan!

kom hem för typ 2 timmar sen (har inte orkat blogga hehe..) och ja, jag hittade ett par skor. vet inte om jag blev jättenöjd, men dom får duga! det blev ingen bra bild på dom, så bild får ni någon annan gång eller nåt. men det blev i alla fall vita "ballerina" skor med en rosett på. väldigt enkla, men i alla fall. det tog ett tag att hitta ett par, men efter att pappa & jag tittat runt i hela tuna park åkte vi in till stan i eskilstuna och gick till espresso house och tog en varm choklad och en muffins och sen hittade vi haha..

   gott!

nu ska jag äta middag och sen göra lite annat.. bloggar mera sen. puss&kram♥

Av moa karlsson - 31 maj 2012 12:48

 

yaaaaaaay, är jätteglad idag! fick sluta en timme tidigare idag från skolan, och snart ska jag, pappa och min lillebror hampus åka till eskilstuna för att försöka hitta skor som jag kan ha på mig på skolavslutningen.. hoppas verkligen att jag hittar några fina. vill ha ett par som passar perfekt till min klänning! vi får se hur det går, bloggar när jag kommer hem. puss&kram ♥

Av moa karlsson - 31 maj 2012 07:45

shit, låten är verkligen grym.. nya favoriten kanske? who knows.

nu ska jag dra till skolan, puss & kram ♥

Av moa karlsson - 30 maj 2012 22:15

 

sitter med 1D i hörlurarna och med datorn i knät. är skit trött så ska sova nu. bloggar kanske imorgon när jag vaknar om jag orkar, annars efter skolan. puss, kram & godnatt ♥

Av moa karlsson - 30 maj 2012 20:48

hej!

är rätt glad, förutom att det gick skit på träningen haha. är sjukt trött nu, och ska duscha typ efter det här inlägget haha. efter det måste jag göra klart lite svenska som ska vara inlämnat på fredag (smartskalle) och sen ska jag bara lägga mig i sängen och sovaaaaaa. behöver verkligen sömn, har inte sovit ordentligt på jättelänge..

 

och justja, idag var sista träningen och sen har vi avslutning på måndag.. åååh känns nästan lite sorgligt, kommer typ inte ha nånting att göra på hela sommaren ifall jag inte följer med min kära morbror ut på golfbanan och börjar köra lite igen. golf är rätt kul faktiskt! fast saknar fotbollen jättemycket... aja, när jag börjar tröttna på gympa eller nåt (vilket jag troligtvis aldrig kommer göra) får jag väl satsa lite mer på det.

shit, nu babblar jag bara på om massa ointressanta saker som ni inte bryr er om alls haha...

hörs senare, puss&kram♥

Av moa karlsson - 30 maj 2012 17:02

 

asså åååååh vilken jävla skitkvalitét... 

ska snart gå på träning, men ska nog ta det rätt lugnt eftersom jag har fått lite ont i knät.. landade på nåt konstigt sätt när jag hoppade studsmatta igår osv. aja, vi får hoppas att det ordnar sig.

nu måste jag börja göra iordning mig! hörs när jag kommer hem, puss&kram♥

Av moa karlsson - 30 maj 2012 16:15

det där skrattet som uppstår när jag går in i vardagsrummet och ser pappa sitta i soffan och tittar på chihuahuan från beverly hills 2,

och den enda bortförklaringen han har är "nej men alltså chihuahuaor är så fula.."

 

och nej, jag kan inte stava till chichiwaowa HAHAHAHA.

Presentation


Hej! Jag heter Moa Karlsson och är en 13-årig tjej från Strängnäs. Jag bloggar om vad jag gör på dagarna, musik, gymnastik, Rihanna och massa annat. Hoppas ni gillar bloggen! Släng gärna in en liten kommentar också. Puss!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

hur vill ni att mina inlägg ska vara?
 korta med mycket bilder.
 långa med mycket bilder.
 korta med få bilder.
 långa med få bilder.
 spelar ingen roll/bryr mig inte.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

Gästboken

                                                                          


Ovido - Quiz & Flashcards