moa karlsson ♥

Alla inlägg under september 2011

Av moa karlsson - 28 september 2011 20:25

hej

hihi, jag älskar den dära lilla mario-svampen. den är så söt, hihi (:

aja, idag har jag inte gjort så mycket.. typ varit i skolan, och tråkat sönder.

visst ja, när jag var på väg hem från skolan med emma k så ringde johanna och sa att en tjej som var på väg hem från tågstationen idag ungefär klockan elva (på dagen) hade blivit knivhuggen i sitt hus..! I STRÄNGNÄS.

shit,vad rädda jag och emma blev då.. xd vi typ joggade hem nästan.. haha (:

men liksom i lilla strängnäs? här händer det ju aldrig nånting..? hm.

idag hade vi i alla fall truppgympa. det gick bra, och det var kul.

fast jag har börjat fått ganska ont i handlederna. inte bra..

har bara ointressanta grejer att skriva om, så ja..

puss&kram!

 

  


Av moa karlsson - 24 september 2011 16:29

hej allesammans! 

wohoo! andra uppdateringen idag.. (y)

jag försökte få tag på jossan, men hon svarade inte. familjen var nere på stan och skulle äta mat, så jag cyklade ner till dom istället. vi åt på en grekisk resturang, och det var seriöst gudomligt gott xd

på hemvägen stannade jag vid en brygga vid vattnet och tog lite kort & lyssnade på musik för det var så sjukt fint där.. satt bara och kopplade av liksom, och tro mig. det behövdes verkligen!

efter ett tag så kom en ung tjej fram till mig och frågade om hon kunde få ta några kort på mig när jag satt där, och jag sa ju självklart ja. så jag blev liksom lite fotomodell idag hahah.. 

sen kom jag hem.. och ja, nu sitter jag här &... gör ingeting! ^^

får se vad som händer senare..

     

  

  

  

puss&kram!

 

Av moa karlsson - 24 september 2011 12:36

hej allihopa 

nu sitter man här hemma & har tråkigt.. lyssnar på adele's nya skiva "21". den är asbra <3 den rekomenderar jag starkt (hahahahaha)!

har tagit lite kort, men det har inte gått så bra.. aja, får väl ta och göra nånting nu.

kanske ska ringa till jossan? det var sjukt längesen vi träffades ;oo

aja, puss&kram!

 

Av moa karlsson - 23 september 2011 13:39

hejhej!

idag hade vi trekamp, och vår klass vann på staffetten, YEY :D

men nu sitter man här med isabella,

och sen blire gympa  

 

Av moa karlsson - 22 september 2011 17:13

Av moa karlsson - 21 september 2011 20:47

hejhej!

just nu är jag ganska irriterad. jag är trött på allt skitsnack osv..

om hur man ska se ut, vad för saker man ska ha osv. varför kan man inte bara vara sig själv? jag är nöjd med mig själv, och jag kommer inte att ändra på mitt utséende bara för att andra tycker det.

  

men nu ska jag nog ta och fortsätta på läxan..

 

kram!

Av moa karlsson - 19 september 2011 20:47

hejhej bloggen!  

rubriken talar. idag hade vi studiedag, det var jätteskönt. fast a, jag gjorde ju inget speciellt men i alla fall.. xd

mamma & jag och skitungarna åkte och köpte en ny spegel till mig, och mamma köpte typ en väggklocka (ointresann info).

sen gick vi ner och fikade på stan :p

efter det hade jag gympa träning, och det gick faktiskt ganska bra! lärde mig roundat flickis salto SJÄLV! :o

så nu går det ganska bra på bakåtvarven, men lite sämre på framåtvarven.. men jag får träna upp mig på framåtvarven hemma tills RC.. (rikscupen)

aja, efter det kom jag hem och duschade, åt mat osv..

sen städade jag mitt rum, och damsög och a. men sen så hittade jag ett gammalt klassfoto på min gamla klass.

omg, jag saknar dom verkligen.. :/ allt var så bra, och vi hade så sjukt kul tillsammans.. missu! ♥

och snart blire svenska hollywoodfruar! YAY :D♥


klass 5B. jag saknar er galet mycket! jag älskar er, och kommer aldrig glömma er!

  

  

  

  

  

så många minnen... ♥

glömmer er aldrig!

 

Av moa karlsson - 12 september 2011 15:38

hejhej bloggen!

snart blire truppgympa, och det ska bli jättekul.

btw, isabella ska kanske ta hål i naveln idag :o

wtf? tolv år! :o

shit, skulle aldrig våga... men det blir nog skitfint! längtar tills jag får se det.. ^^

men, vi får se om hon tar hål, eller inte.

aja, det var bara meningen att jag skulle göra en liten snabb uppdatering..

kanske slänger upp ett inlägg lite senare.

 

Presentation


Hej! Jag heter Moa Karlsson och är en 13-årig tjej från Strängnäs. Jag bloggar om vad jag gör på dagarna, musik, gymnastik, Rihanna och massa annat. Hoppas ni gillar bloggen! Släng gärna in en liten kommentar också. Puss!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

hur vill ni att mina inlägg ska vara?
 korta med mycket bilder.
 långa med mycket bilder.
 korta med få bilder.
 långa med få bilder.
 spelar ingen roll/bryr mig inte.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

Gästboken

                                                                          


Ovido - Quiz & Flashcards