moa karlsson ♥

Alla inlägg under november 2011

Av moa karlsson - 30 november 2011 13:37

hej bloggen  

nu har jag packat färdigt, och snart åker vi och hämtar wilma. sen blir det väl att åka till flygplatsen och dra till london!

idag behövde jag & wilma bara gå i skolan till 10 över tio! hihi

nu är jag grymt taggad tills imorgon! kommer att få se min riri... läääängtar!
jaja, nu måste jag plocka undan lite, men uppdaterar när jag kommer hem!

puss&kram

 


Av moa karlsson - 29 november 2011 20:55

hejhej bloggen! 

nu har jag ny design på bloggen, fast är lite osäker på färgerna.. menmen, det får vara såhär så länge!

aja, skulle bara slänga in ett snabbt inlägg!

men jag tycker ni ska ta och kommentera lite snabbt vad ni tycker om designen! :)

puss&kram

 

Av moa karlsson - 29 november 2011 16:10

- jag är trekvartsfinsk. alltså är jag mer finsk än svensk (:

- jag har sjukt stor släkt på min pappas sida för han har 10 syskon.

- jag har varit i finland 13/14 gånger.

- när jag var mindre älskade jag ABBA.

- jag har varit ett rihanna-fan i snart 2 år.

- jag har gått på gymnastik i 4 år.

- mitt favoritgodis är geisha & snickers!

- jag hatar marsipan.

- mitt favoritprogram på tv är jersey shore och the simpsons.

- jag har alla abba's skivor.

- jag hatar vindruvor med kärnor i xd

haha, nu har ni fått veta lite onödiga grejer om mig! 

aja, idag i skolan var det helt okej faktiskt. haha, brandalarmet gick och vi fick stå ute på fotbollsplanen i typ en halvtimma innan vi fick gå in -.-

haha, men annars har det varit kul. förutom på so-lektionen för vi hade prov. och såklart så har man ju inte övat ett skit.. så, det gick inte så bra. xd

nu tittar jag på topmodel & taggar till RIHANNAAAA!
IMORRN DRAR JAG TILL LONDON! :DDD

puss&kram

 

 

Av moa karlsson - 28 november 2011 09:46

hejhej bloggen

gick inte till skolan idag, för mår fortfarande lite dåligt. men jag mår bättre än igår i alla fall! så imorgon går jag nog till skolan. (onödig information i know..)

nu sitter jag och tittar på ''det regnar köttbullar'' och ska snart börja göra frukost. haha kul liv! (;

uppdaterar väl mera lite senare om mitt tråkiga liv!

puss&kram

 

Av moa karlsson - 27 november 2011 23:04

hej bloggen! 

har inte uppdaterat nu på ett tag.. men jag har en förklaring till varför. jag har varit jätteförkyld hela helgen, och nu har jag feber. idag har jag sovit hela dagen, så har inte kunnat blogga någonting.. :/

aja, nu har jag nyss tittat på beck med mamma och pappa & druckit te! hoppas verkligen att jag blir frisk snart, för på onsdag åker jag ju till london. men imorgon kommer jag inte till skolan i alla fall. men vi har bara 3 lektioner imorgon iallafall, så jag missar nog inte något särskillt!

puss&kram!

 

Av moa karlsson - 25 november 2011 07:42

hej bloggen! 

nu blev jag precis färdig med fixandet, så snart ska jag dra till skolan! men vi ska ta spruta idag.. euw, jag längtar INTE! jag hatar sprutor.. kommer spy seriöst ;o

aja, puss&kram

 

 

Av moa karlsson - 24 november 2011 14:40

hej! 

idag har det varit skitkul i skolan faktiskt.. haha speciellt so-lektionen! jag & emma hade så jävla roligt, älskardig!

aja, hann inte slänga upp något inlägg igårkväll efter att jag kommit hem från gympan för jag stannade och pratade med wilma i typ en timme, och sen orkade jag faktiskt inte blogga! 

imorgon ska vi ta spruta i skolan, omg jag är skiträdd! jag hatar sprutor.. jag tycker det är så grymt obehagligt att dom liksom sticker in en vass, stor nål in i vår sköra hud och sprutar in massa skit! näh, men jag tycker det är jätteobehagligt.. <---- eheh, jag kommer spy..

men nu tittar jag på SCOOBY DOO! hihi, älskar det! snart ska man göra varm choklad med grädde.. muuuums, haha moff eller vad?! (;

lägger upp bild på mitt mästervärk när det är färdigt sen!

puss&kram skumbanan!

 

 

Presentation


Hej! Jag heter Moa Karlsson och är en 13-årig tjej från Strängnäs. Jag bloggar om vad jag gör på dagarna, musik, gymnastik, Rihanna och massa annat. Hoppas ni gillar bloggen! Släng gärna in en liten kommentar också. Puss!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

hur vill ni att mina inlägg ska vara?
 korta med mycket bilder.
 långa med mycket bilder.
 korta med få bilder.
 långa med få bilder.
 spelar ingen roll/bryr mig inte.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

Gästboken

                                                                          


Ovido - Quiz & Flashcards