moa karlsson ♥

Alla inlägg under januari 2012

Av moa karlsson - 31 januari 2012 22:46

hej bloggen! :) det här får bli ett snabbt, kort och osocialt inlägg från mobilen.. kan ju inte lägga upp bilder från mobilen så tyvärr! *sadface* men min dator har typ gått sönder, jag vet inte vad som hänt men när jag skulle starta upp den och blogga lite så funkade det bara inte. har ingen aning om vad som hänt men jag ska försöka få igång den imorgon, inte för att jag tror jag kommer lyckas men man kan ju alltid försöka haha.. men idag har det i alla fall varit en grym dag med allra bästaste emma! hjälpte henne att skaffa blogg, och den blev jättefin! men har väldigt mycket panik & jag hoppas VERKLIGEN att jag får igång datorn imorgon för alla bilder från london, andra resor, BLOGGDESIGNER, minnen.. allt kommer ju vara borta ifall jag inte får igång den imorgon.. :'( men nu måste jag verkligen sova, har prov imorgon osv..... puss&kram! <3 //moakarlsson

Av moa karlsson - 31 januari 2012 16:24

tjena bloggen! 

nu har jag hjälpt emma med sin nya blogg, checka den!! http://emmakarlden.bloggplatsen.se

puss&kram ♥

 

Av moa karlsson - 31 januari 2012 15:12

hej bloggen! 

nu sitter jag hemma hos emma och vi är ju lite sociala, haha eller inte. vi sitter med 3 chokladkakor & moffar och sitter vid varsin dator och har inget liv... haha. men funderar på om jag kanske ska byta till blogg.se. jag och emma ska försöka fixa med det idag, så får vi se hur det blir. men jag kommer i alla fall att ha kvar den här bloggen som minne eller vad man nu ska säga. men vi får se hur det blir som sagt, haha.

bloggar mera ikväll, puss&kram♥

 

Av moa karlsson - 30 januari 2012 19:31

hej bloggen! 

idag har skoldagen varit sådär, vi har typ åkt skridskor och jag hatar att åka skridskor! jag är superdålig på det, det är kallt, det är jobbigt och man måste ha hjälm på sig.. hatar att ha ishockey hjälm på mig (eller vad det nu heter) för jag är grymt ful i det, och det är jätte obekvämt..! haha, okej nog om det. men sen gick jag hem och var lite med min lillebror hihi, och sen drog jag till gympan. men på gympan var det inte alls kul och jag fick väldigt ont i huvudet så jag gick hem.. men nu gör jag ingenting, sitter och lyssnar lite på musik. ska snart titta på familjen annorlunda!

puss&kram!♥

 

  

Av moa karlsson - 29 januari 2012 20:46

hej bloggen! 

idag har jag inte gjort så mycket, har fortsatt med min kommande header, gjort lite läxor och bara tagit det lugnt!

btw, köpte två nya skal igår när jag och mamma var i eskilstuna. basic, men vem bryr sig? tänkte jag skulle köpa hem några skal från internet, eller kanske designa ett eget! men här är dom jag köpte:

 

 

igga att jag är osminkad på bilderna... men jaja, vi hörs imorgon! puss&kram ♥

 

Av moa karlsson - 28 januari 2012 20:31

hej bloggen! 

förlåt för att jag inte bloggat på jättelänge, man har haft så fullt upp med att förstå mig på min iphone haha.. men är ju teknisk av sig! not. men så att ni vet, det kanske inte kommer bli lika mycket uppdateringar på den här bloggen längre.. *snyft*! men funderar nästan på att skaffa blogg på blogg.se. fast fattar inte hur man fixar designer där, men det finns en blogg-app till blogg.se och det finns det inte till bloggplatsen.. visst kan jag ju blogga i alla fall, fast då kan man ju inte lägga upp några bilder eller något sånt & då kanske det blir lite tråkigt att läsa när man aldrig få se några bilder? vad tycker ni?

i alla fall, mamma skaffade ju också en iphone samtidigt som hon köpte min. och vi har ett litet problem med dom faktiskt. dom verkar vara synkroniserade till varandra eller någonting så alla sms som mina kompisar skickar till mig - kommer till min mammas telefon också! vi har varit hos våran operatör och frågat om hjälp, och dom säger att vi ska återställa telefonerna, och det har vi prövat. men det fungerade inte. så ifall det är någon som är teknisk som läser min blogg eller har någon lösning - kommentera gärna!! skulle bli jätteglad ifall någon kunde lösa det här åt oss, haha.. för det är ju inte så roligt för varken mig eller mina kompisar när min mamma får alla smsen, haha? 

men annars är den jättebra, är nöjd! 

puss&kram!♥

 

 

Av moa karlsson - 26 januari 2012 22:51

hej bloggen! :) nu är jag inne på min iPhone, men det är typ något konstigt så jag kan inte ladda ner appar.. men ska försöka fixa det senare. men godnatt på er!

Puss&kram!

 

Av moa karlsson - 26 januari 2012 18:05

hej bloggen!

jag bloggade ju i tidigare inlägg om att riri har skaffat 2 nya tatueringar! nu har det kommit en närmare bild på tatueringen som är på hennes knogar "THUG LIFE". här kommer en liten bild på den! dock ser man bara tatueringen som är på ena knogen, menmen...

 

tycker den var skitcool faktiskt! 

men nu har jag nyss ätit pizza & är jättemätt haha.. btw, min iphone har kommit nu! *SUPERGLAD* pappa ska hämta den ifrån coop efter jobbet! can't wait 'til i get it! *happyface* men det kommer nog ta ett tag att komma igång med den och så.. men så fort jag har kommit in på den, och lärt mig lite, så lovar jag att jag ska slänga in ett mobilinlägg bara för skojs skull! har ingen aning om hur man gör det, men jag lär väl mig! ^^

vi hörs kanske senare,

puss&kram!♥♥♥♥

 

Presentation


Hej! Jag heter Moa Karlsson och är en 13-årig tjej från Strängnäs. Jag bloggar om vad jag gör på dagarna, musik, gymnastik, Rihanna och massa annat. Hoppas ni gillar bloggen! Släng gärna in en liten kommentar också. Puss!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

hur vill ni att mina inlägg ska vara?
 korta med mycket bilder.
 långa med mycket bilder.
 korta med få bilder.
 långa med få bilder.
 spelar ingen roll/bryr mig inte.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

Gästboken

                                                                          


Ovido - Quiz & Flashcards