moa karlsson ♥

Alla inlägg under augusti 2011

Av moa karlsson - 27 augusti 2011 15:23

hej! 

det var sjuuukt längesen jag bloggade, men nu gör jag det ;)

i måndags var jag & shoppade i eskilstuna, jag köpte hårnålar, hårsnoddar, en randig tröja, blå tjocktröja, vit tjocktröja, ljusa jeans, mörkblå tightsjeans & toppar :) det kommer bilder nån annan dag xd

men idag har jag varit nere på stan med isabella & wilma, för dom skulle köpa presenter till emma som ska ha "pyjamasparty" ikväll (a) ska också dit, men har redan köpt presenter ;)

så ikväll ska jag till emma :) det ska bli awesome! det kommer nog komma bilder på det så småningom...

men ja, här är dagens "hiss eller diss?"!

 

Rihanna - Cheers (Drink To That) ♥

hejdå <3


Av moa karlsson - 14 augusti 2011 15:32

hejhej, nu sitter jag här med min lite.. äh.. speciella kusin jack ;)

ska snart till e-tuna :p

jag tycker alla borde lyssna på den här braiga låten:

baibai ♥


Av moa karlsson - 13 augusti 2011 12:20

hej! gud vad stressad jag är..

jag ska på amelias "kalas" eller vad man nu ska säga idag klockan 1, hon bor i åker och jag bor ju i strängnäs. så jag ska samåka med några kompisar dit, och dom ska komma ungefär halv 1. klockan 12:15 tittade jag på klockan. jag hade inte gjort nånting! hade inte klätt på mig, fixat mig, gjort i ordning presenten.. inte nånting. så det blev lite bråttom.. ;) men nu är jag färdig!

sitter här nu och lyssnar på jessie j - who's laughing now, den är awesome!

bai ♥


Av moa karlsson - 12 augusti 2011 13:00

hej :)

vet inte varför, men är liksom.. överväldigad nu.

liksom.. allt känns helt konstigt.

aja. slänger bara upp något konstigt inlägg.. ;s

känner mig.. ja. bara konstig....

jaja , slänger upp en bättre uppdatering senare ..

hejdå ♥

Av moa karlsson - 8 augusti 2011 21:59

hej 

idag har jag varit med emelie. vi hade det helt grymt kul!

först var vi nere på stan & åt lunch. vi delade på en AS STOR (det var tur att vi delade) nacho tallrik. det va as gott :D vi satt typ och skrattade hela tiden på resturangen, och alla typ tittade på oss.. x'd

sen så tittade vi lite i affärer, och vi köpte grymt söta pruttlera burkar xd

bara en kul grej liksom.. ;)
"MINI FIS"

  

hihi, söta va? ^^

men aa, sen så typ kollade vi runt lite mer xd

sen började det regna efter ett tag, och då gick vi o fikade på café prinsen!

när det slutat regna, gick vi in på lindex och prövade fula kläder.. xd

     


sen så gick vi en promenad eller vad man nu ska säga runt västerviken och drack cola (a)

sen när klockan var typ sex, så satt vi utanför ica och åt glass. och så kom en as läskig gubbe ;s

han gick typ as vingligt (han var säkert full...) och så kom han fram till oss och sa "hej mina vackra tjejer!" med jätte slöddrig röst och glodde på oss.. vi bah "äh.. hej?" han bah "ni har fina smajlgropar!!!!" emelie bah "tack, vi måste gå nu!" och sen sprang vi xd

hihi , grym dag! har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde idag.. ;)

  

älskar dig!♥


imorgon ska jag nog vara med charlotta.. vi får se :D

hejdå ♥

Av moa karlsson - 8 augusti 2011 00:04

hej bloggen  

sitter här och gäspar. är as trött? fast jag la mig typ halv 3 igår efter att ha pratat med charlotta och elias på skype.. igen! ;)

imorgon ska jag vara med finaste emelie, & det kommer bli helt awesome ;)

vi ska typ luncha på stan, och sen kika runt där.. eller a. man kan lika gärna kalla strängnäs för en BY. för det finns ingen jävla "stan" där. hatar strängnäs. det finns ingeting här?

men aja.. har börjat lyssna på oskar linnros (veronica maggio's ex pojkvän). och han är faktiskt ganska bra. tycker ni kan ta och lyssna lite på honom ;)

hejdå!


p.s JAG TYCKER NI SKA BÖRJA KOMMENTERA LITE MERA! ;o

Av moa karlsson - 6 augusti 2011 14:23

hej  

asså shit, min data dampar .. sitter här och pratar med elias och charlotta på skype, men min data laggar skit mycket. JAG VILL HA EN NY... men det får jag inte.

men ja, nu gör jag inget speciellt förutom att prata med dom.

har tråkigt. igentligen skulle jag vara med elias , vickan , nellie och wille. men jag pallar inte för jag har typ ont i huvet, täppt i näsan & är lite förkyld.

på måndag ska jag vara med bästa emelie! det ska bli awesome. längtar <3

& snart börjar SKOLAN. bläääääh. jag vill inte. fast ändå lite kul eftersom jag ska börja på rogge (a) & liksom då blire ju en ny klass och så..

ska gå o typ göra lite mat eller nåt nu xd

hejdå , slänger upp en bild på mig.. ♥

  

Av moa karlsson - 3 augusti 2011 13:02

hej mina käääära bloggläsare ;)

nu har jag äntligen fixat lite nytt här på bloggen.. hoppas ni tycker det blev bra!

jag blev nöjd i alla fall! nöjdare än jag blev med förra designen.. ;)

men nu ska jag fortsätta fixa lite.. rösta gärna i min omröstning om vad ni tycker om allt nytt!

ha det bra, puss ♥


ps, har en liiiiiiten idé i mitt huvud till en liten signatur som jag ska sätta in efter varje blogginlägg.. vi får se hur det blir med det.. håll ögonen öppna!

Presentation


Hej! Jag heter Moa Karlsson och är en 13-årig tjej från Strängnäs. Jag bloggar om vad jag gör på dagarna, musik, gymnastik, Rihanna och massa annat. Hoppas ni gillar bloggen! Släng gärna in en liten kommentar också. Puss!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

hur vill ni att mina inlägg ska vara?
 korta med mycket bilder.
 långa med mycket bilder.
 korta med få bilder.
 långa med få bilder.
 spelar ingen roll/bryr mig inte.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

Gästboken

                                                                          


Ovido - Quiz & Flashcards