moa karlsson ♥

Alla inlägg under april 2012

Av moa karlsson - 30 april 2012 15:11

släpptes för exakt 11 minuter sen! ÄLSKA

Av moa karlsson - 30 april 2012 10:00

hej bloggen!

är ganska glad idag. vaknade rätt tidigt, och nu är jag nästan klar med att göra iordning mig! hehe, rätt stolt över att jag ens orkar vara vaken vid den här tiden. aja, om typ 1 timma ska jag, pappa & min lillebror åka till eskilstuna och köpa lite grejer till mig. ska i alla fall köpa byxor. men jag kommer nog inte köpa jättemycket annat. har inte jättemycket tid på mig, och plus att hampus (min lillebror) är med. och han orkar inte med att vara i affärer så länge haha. så idag blir det lite mini shopping typ. bara saker jag behöver.


 

just ja, idag kommer where have you been videon ut! åh, längtar sjuuuuukt mycket!

puss&kram♥

Av moa karlsson - 29 april 2012 19:37

hej bloggen!

har verkligen haft en jättemysig dag idag. var i stallarholmen med hela tjocka släkten på något "gravfält" eller något sånt och hade picknick, med massor av "sällsynta" backsippor som tydligen var 'jättespännande' enligt dom äldre i min släkt. haha, nej men det var faktiskt riktigt mysigt att få träffa alla! vi hade en rätt stor picknick, och ett jättebra väder! bara sol, hela dagen. I LIKE IT! 

fast jag var ju inte så jättemycket med alla gamlingar, var mest med jack. haha, superkul. nej men han är faktiskt typ den enda i min ålder och ja, han är väl rolig att vara med ibland. 

just ja, på vägen hem så skulle pappa typ köra igenom hela stallarholmen. han bodde där när han var liten, så han körde runt i hela "byn" och förklarade vart alla hans kompisar bodde osv. haha, jättekul. eller inte.


men om jag ska vara ärlig, så var det riktigt skönt att komma bort i några timmar.

och bara njuta av att vara på landet med det härliga vädret.

       

haha lika glad som vanligt eller?

men ja, nu sitter jag och lyssnar på musik och tror snart att jag ska dra ut ett tag.

imorgon är det ju valborg som sagt, och jag & min familj ska typ inte göra något speciellt alls. jag & pappa skulle kanske dra upp till tuna park på förmiddan för att köpa jeans (och kanske lite annat.. hoppas jag!) till mig. 

skulle behöva ny väska och jacka också.. får väl se om vi hittar nåt. tuna park är ju inte jättestort.

bloggar mera sen, puss&kram!♥

Av moa karlsson - 29 april 2012 11:22

älskar bilden, om jag bara kunde göra sådär!

bloggar senare, puss&kram!♥

Av moa karlsson - 29 april 2012 09:45

hej & godmorgon!

idag fyller min mamma år, och även min älskade emma! tycker verkligen alla borde kolla in emmas blogg. tror verkligen hon skulle bli jätteglad om hon fick jättemånga besökare idag. som en födelsedagspresent! 

kolla jättegärna in, och kommentera gärna något sött så lovar jag att hon kommer bli superglad!

http://emmakarlden.bloggplatsen.se 


men i alla fall. vaknade ungefär vid halv nio idag, och då var jag inne och grattade mamma osv. efter det har jag suttit och tittat på 'bilar 2' med min lillebror. haha, han älskar bilar. 

men nu ska jag börja göra iordning mig, för vid 12 ska jag träna fristående. är lite trött idag, men ska gå typ 20 minuter tidigare från gympan för klockan 15 ska jag, min familj & resten av släkten åka ut och ha typ "familjepicknick" och fira mamma och jesse (min morbror, dom är tvillingar). så det ska bli jättekul!

kommer förmodligen inte blogga innan jag åker iväg. men kanske om jag har tid.


 

GRATTIS COOL CAT!

du är bäst, jag älskar dig! och ja, bilderna är vackra. 

puss&kram♥

Av moa karlsson - 28 april 2012 22:19

 

svälja gråten har jag gjort för många gånger nu. ibland kan man bara inte hålla in tårarna.

tårarna. fulla med sorg. fast ändå lycka. lycklig men ändå sårad på samma gång?

kan man vara det? jag vet inte.

varje gång jag ser in i dina ögon ser jag en annan person. inte densamma som förr.

en helt annan. vet knappt vem du är längre.

nästan så jag inte vet vem jag själv är längre. 

känner mig så skör. känner mig liten. känner mig svag. 

ensam. även fast jag vet att jag aldrig kommer stå ensam kvar så..

känner jag mig ensam.

 

Av moa karlsson - 28 april 2012 20:43

hej!

idag har jag inte gjort så mycket. har varit ute ett tag och tagit lite kort osv. hjälpte pappa att grilla, haha. och så blåste jag såpbubblor med min älskade lillebror. men nu har jag precis tittat på twilight och ätit godis. (det är ju faktiskt lördag, hehe) men nu sitter jag och lyssnar på musik och bara myser framför datorn. ska kanske ut och hoppa studsmatta medans det fortfarande är ljust. förresten, har börjat jobba på några designer som kanske kommer upp i veckan. vet inte om dom duger än, men vi tar det i nåt annat inlägg haha!


åh, sweet eller vad? gillar skarpt att mitt öra sticker ut också..

 

och just ja. eftersom mamma fyller år imorgon så ska vi ju ut på picknick med hela släkten efter att jag har varit på träning. hihi, gympan går före allt.. men ja, så jag kommer typ bara hinna komma hem från träningen och duscha och fixa mig lite så kommer nog inte hinna blogga därimellan. men vi får se ifall jag slänger upp något innan jag drar till träningen. 

bloggar mera sen, puss&kram♥

Av moa karlsson - 28 april 2012 14:36

hej bloggen!

har varit ute i trädgården nu ett tag och bara njutit av det underbara vädret & lyssnat på musik. men nu började det blåsa rätt mycket, så jag gick in haha. sitter och lyssnar på sjukt bra musik nu och bara tare lugnt. jo just ja, har ni hört någon av birdy's låtar? hon är grym! har nördat hennes underbara musik hela dan.

hon har gjort massor av andra sjukt bra låtar också, som people help the people. 

tycker verkligen ni borde lyssna! hennes röst är gryyyym.

puss&kram♥

Presentation


Hej! Jag heter Moa Karlsson och är en 13-årig tjej från Strängnäs. Jag bloggar om vad jag gör på dagarna, musik, gymnastik, Rihanna och massa annat. Hoppas ni gillar bloggen! Släng gärna in en liten kommentar också. Puss!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

hur vill ni att mina inlägg ska vara?
 korta med mycket bilder.
 långa med mycket bilder.
 korta med få bilder.
 långa med få bilder.
 spelar ingen roll/bryr mig inte.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

Gästboken

                                                                          


Ovido - Quiz & Flashcards