moa karlsson ♥

Alla inlägg under juni 2011

Av moa karlsson - 24 juni 2011 21:41

hej 

ja, det här blev första inlägget då.. jag kommer blogga om lite allt möjligt, om mitt liv och så! läs mer på min presentation.. ;)

som sagt, jag har ju haft en blogg förut (se presentationen) så man är ju lite erfaren eller vad man nu ska säga (a)


idag är det ju midsommar. jag & min familj (mamma, pappa, lillasyster tilda, lillebror hampus) har varit nere vid ulvhälls herrgård och dansat runt stången. jag gjorde inte det. men jaa.. xd vi var där med mammas och pappas kompisar.

så där var vi i typ 2 timmar. jag träffade emma (min bästa kompis) och vi gjorde lite grejer!

efter det åt vi lunch. en väldigt SEN lunch xd vi åt liksom midsommar lunch eller vad man nu ska säga :D typ lax, färsk potatis, sill & ja sånt där c(=

sen så har jag ju mest hoppat studsmatta och sånt >_> varit ute.

visst ja, jag bjöd på mina gooooooda muffinsar =3 kommer bilder sen!  

snart ska vi äta middag. en sen middag :P klockan är ju typ tio så jaa.. O_o

sen blir det väl lite godis, snacks & sånt! myspys :)

förresten, har gjort en bloggdesign. vad tycks? ;)

jag ska börja med en liten grej jag kallar för "hiss eller diss?" som jag hade på min gamla blogg. ja, man hör ju på namnet vad det handlar om :)


 

min nya bloggdesign, väldigt enkel. men jag blev rätt så nöjd! hiss eller diss? (:

förresten..

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER!

bai bai♥



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Moa Karlsson och är en 13-årig tjej från Strängnäs. Jag bloggar om vad jag gör på dagarna, musik, gymnastik, Rihanna och massa annat. Hoppas ni gillar bloggen! Släng gärna in en liten kommentar också. Puss!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

hur vill ni att mina inlägg ska vara?
 korta med mycket bilder.
 långa med mycket bilder.
 korta med få bilder.
 långa med få bilder.
 spelar ingen roll/bryr mig inte.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

Gästboken

                                                                          


Ovido - Quiz & Flashcards