moa karlsson ♥

Alla inlägg under februari 2012

Av moa karlsson - 29 februari 2012 22:16

hej bloggen!

sitter och pluggar nu. alltid jag som kommer på att man har läxa i typ sista sekunden, och så har jag alla mapparna hemma? hur fan lyckas man?! jag är sjukt dålig på att komma ihåg läxor och prov osv..

men i alla fall, är jättetrött och tog nyss en snabbdusch. måste sova seriöst! dom senaste dagarna har jag typ gått och lagt mig vid halv tolv tiden av att jag inte kunnat sova. och sen på morgonen är jag skit trött.

men ska nog gå och lägga mig nu, bloggar mera imorgon. bjuder på en liten bild!

 

puss&kram!♥

 

Av moa karlsson - 29 februari 2012 18:11

hej bloggen!

dagen har varit grym! fast den skulle varit ännu bättre ifall alexs var med! krya på dig hjärtat! så länge kan ni ju checka hennes blogg... http://alexsandraarnstein.bloggplatsen.se <------ kolla!

okej, i alla fall. dagen var awesome! t.o.m skolan, haha. och ååååh så skönt väder det har vart idag! typ vår! åååååh så skönt med lite värme! man kunde ju till och med vara utan jacka hihi. men jag, emma, emma och några andra var ute på isen och hade sjukt kul. emma (söderberg) typ höll på med nån jävla åra och typ posade, HAHAHAHA. omg, det var i alla fall sjukt kul! tog massor med bilder, men emma skulle nog inte bli så glad ifall jag la ut dom, tyvärr haha! och efter skolan gick jag och emma (karldén) hem till mig och bakade kladdkaka. haha, standard. bara för att vi är moffiga hihi. men ja, det var sjukt gott. sen typ satt vi vid datorn och hade inget liv hihihihihi.

    

hade tråkigt, så jag redigerade ihop ett litet kollage med bilder från idag! haha snacka om nöööööörd.

men jag orkar inte blogga mera nu, kanske slänger in nåt inlägg senare innan jag går och lägger mig eller nåt,

puss&kram!♥

 

Av moa karlsson - 29 februari 2012 07:35

 

puss&kram!♥

 

Av moa karlsson - 28 februari 2012 20:48

hejhejhejhej bloggen!

jag kan ju börja med att länka en jättebra blogg! http://nathalieekoskinen.blogg.se <---- tycker alla ska ta och checka in bloggen hihi. bloggen är jättesöt & det är bloggerskan som äger den också, puss!


aja, sitter och drogar lite musik och kom nyss ur duschen. har inte så mycket till liv just nu men håller på och fixar lite med bloggen, försöker komma på något nytt. men kommer inte på någonting just nu för tillfället haha, men ni märker väl när det händer nåt.

ja, jag kan ju ta och bjuda på en riktigt snygg bild!

 

riktigt het! ja, och så var det inte så.. och jag tycker att alla ska digga mitt otroligt söta nattline hihi.

haha, men jaja. och, ja jag vet att det ser ut som om jag gråter på bilden men det är bara den sjukt dåliga kvalitén som är på iphone framkamerorna..

puss&kram!♥

 

Av moa karlsson - 28 februari 2012 16:00

hej bloggen!

nu har jag äntligen fått upp en ny header här på bloggen! kommentera gärna vad ni tycker om den, då blir jag superglad! tycker att det var dags för lite förändring.. hade tröttnat så mycket på min gamla header!


men i alla fall, jag kom hem från skolan för typ 2 timmar sen haha. har inte orkat blogga föräns nu hihi! men jag har suttit och nördat the sims (HAHA), men det är fan grymt kul. just nu sitter jag och fixar lite med bloggen, checkar runt lite på andras bloggar och lyssnar på musik! har verkligen fastnat för en grymt bra låt!

hittade den på bästaste emmas blogg och jag älskar den! grymt bra faktiskt.

men ja, skoldagen idag var sjukt tråkig. fick typ ingenting gjort, och sista timmarna har jag haft jätte ont i huvudet.. inte bra! men det kan bero på att jag glömde ta pensilinen imorse. men jag mår iallafall lite bättre nu och det är ju bra haha. men gud, vet verkligen inte vad jag ska skriva om.. men jag slänger väl in ett inlägg lite senare, sålänge kan ni ju kommentera vad ni tycker om min header!

puss&kram!♥

 

Av moa karlsson - 27 februari 2012 21:08

hej bloggen! 

kom nyss ur duschen och nu sitter jag och dricker juice och har det gött, haha! skoldagen idag har väl varit helt okej. inte alls lika rolig som jag hade väntat mig haha.. men det var ju liksom roligt att träffa mina underbara bästavänner igen! och desutom så fyller alexsandra år idag, grattis alexs! ni kan ju checka in hennes blogg tycker jag! http://alexsandraarnstein.bloggplatsen.se - den är jättefin och rolig att läsa! tycker verkligen att ni ska titta in på den, jag tror hon blir jätteglad om hon får lite högre statistik idag än i vanliga fall!

jaja, efter skolan gick jag och emma hem till mig och vi satt vid datorn och kollade lite kläder och tittade på tv. sen skulle hon dra till dansen, och då drog jag ner till gympahallen och tittade lite. det var väl kanske inte världens roligaste att bara titta på när alla andra kör, men vill absolut inte missa något viktigt nu eftersom det snart är rm och så. och jag får ju inte träna föräns nästa vecka såå.. men i alla fall, sen gick jag hem. och det var jättekallt, haha. men det var ändå skönt att få komma ut lite för jag har typ inte varit ute på hela sportlovet?!?!?!

förresten, ni kanske undrar vilka bloggar jag brukar läsa? här kommer dom!

kissies: http://kissies.se

nellie berntsson: http://nellieberntsson.se

wilmas: http://w-h.bloggplatsen.se

emmas: http://emmakarlden.bloggplatsen.se

alexsandras: http://alexsandraarnstein.bloggplatsen.se

och så händer det ibland att jag tittar in lite på fokis blogg! http://fokis.se


haha, ja. det var dom bloggarna som jag brukar titta på dagligen, annars finns det ju lite andra bloggar som jag kikar in på då och då men inget som jag lägger på minnet precis! förresten, kommentera gärna era bloggar så kan jag titta in på dom och kanske kommenterar någonting.

btw, tycker att alla ska följa mig på instagram! @moakaaarlsson

ja, det var allt för mig hihi. puss&kram!♥

 

 

Av moa karlsson - 26 februari 2012 20:11

hej bloggen!

ja, äntligen har jag blivit frisk och äntligen får ni ett nytt inlägg hihi! ja, jag har inte bloggat på åratal. och det är för att jag har varit supersjuk! sen frisknade jag till, och sen blev jag sjuk igen. så jag har haft halsfluss, och igår var pappa och jag hos doktorn och jag fick pensilin (stavning HAHA), och redan nu är jag frisk! är jätteglad, för nu kan jag äntligen prata. förut lät jag som en jagvetintevad.. var i alla fall jättehes, och kunde inte svälja. och typ knappt andas? okej, jag kunde andas. men det gjorde sjukt ont i hela halsen. men nu är jag tillbaka, och jag mår jättebra! men eftersom jag äter pensilin (och det ska jag göra i 10 dagar), så får jag inte träna under den tiden! usch, fyfan.  hatar att inte vara med på träningarna för jag kommer missa så mycket! men jag kommer nog i alla fall komma och titta på träningarna hehehehe. ja, jag vet. jag är beroende av gymnastik!

jaaaa, nu jag har precis städat mitt rum och plattat håret hehe. idag har jag inte gjort så mycket, mest degat framför tv:n och varit med min lillebror. har inte orkat blogga under dagen för jag har haft "fullt upp" med att titta på dåliga reality serier osv hahaha. men min statistik har börjat sjunka rejält! okej, det kan jag förstå eftersom att jag är jättedålig på att blogga.. men det skulle vara jättesnällt ifall ni kanske kunde reklamera min lilla blogg till andra? hihi, ni kan ju skriva nere i kommentarerna ifall ni har reklamerat min blogg, så kanske jag kan reklamera eran i nästa inlägg hihi!

men alla tjatar ju om att det är skola imorgon, och om att dom hatar skolan osv. men jag längtar faktiskt tills imorgon! visst, jag "älskar" inte skolan men jag är jätteglad över att jag äntligen ska få träffa mina vänner som jag inte har träffat på typ.. 2 veckor?!?!?!?! och desutom ska det bli skönt att komma tillbaka, för mitt sportlov har varit så jävla tråkigt och jag har bara varit sjuk. hehe.

 

puss&kram!♥

 

Av moa karlsson - 23 februari 2012 14:32

hej bloggen! :) det får bli ett litet mobilinlägg för jag orkar ärligt inte starta upp datan nu haha.. men jag har blivit sjuk. IGEN. helt otroligt ellerhur?! ååååh, vill verkligen vara frisk nu! det får faktiskt vara nog snart. min hals känns jätte tjock, det svider och kliar i hela halsen och det gör jätte ont när man sväljer och när man gäspar. fml. men nu till dom bra sakerna! mitt rihanna-skal har äntligen kommit och jag blev jätteglad och supernöjd. tycker skalet var jättefint, men det dåliga är att det har svarta sidor, och min iPhone är vit. men strunt samma! är jätteglad ändå hihi. jag lovar att lägga upp en bild på det när jag loggat in på min dator. men förresten så vann rihanna en brit awards för typ några dagar sedan. grattis riri! och justja, för er som inte redan visste så har sverige fått en liten prinsessa! grattis daniel och victoria. nej nu orkar jag inte blogga mera, sitter faktiskt och tittar på spiderman. HAHAHAHA. men min kärlek till superhjältar är jättestor och jag älskar att titta på batman och spiderman osv. haha.puss&kram! /MoaKarlsson<3

Presentation


Hej! Jag heter Moa Karlsson och är en 13-årig tjej från Strängnäs. Jag bloggar om vad jag gör på dagarna, musik, gymnastik, Rihanna och massa annat. Hoppas ni gillar bloggen! Släng gärna in en liten kommentar också. Puss!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

hur vill ni att mina inlägg ska vara?
 korta med mycket bilder.
 långa med mycket bilder.
 korta med få bilder.
 långa med få bilder.
 spelar ingen roll/bryr mig inte.

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

Gästboken

                                                                          


Ovido - Quiz & Flashcards